مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:312016-05-02سياسي

شبکه خط انتقال نیروگاه نکا فرسوده است


نماینده منتخب مردم شرق مازندران با اشاره به تعطیلی خط تولید مازوت در شهرستان نکا، گفت: شبکه خط انتقال نیروگاه نکا فرسوده است.

- علی محمدشاعری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نکا" با حمایت از تعطیلی خط تولید مازوت درنکا، اظهار داشت: وظیفه نمایندگان و مجلس دفاع از حقوق مردم است و نمایندگان مجلس نه ازباب دخالت، بلکه از روی احساس وظیفه و تکلیف بر حسن انجام کار نظارت دارند.

وی افزود: درهر نقطه که کوتاهی صورت گیرد ویا حقوق عمومی ضایع شود نظارت ها را بیشتر، پیگری ها را دقیق تر و برخوردها را جدی تر خواهیم کرد.

نماینده منتخب مردم شرق مازندران با اشاره به نشت مازوت هفته گذشته در مسیرخط لوله و انتقال به نیروگاه گفت: متاسفانه این مسئله موجب آلودگی درمنطقه شده و مردم شاکی این قضیه هستند شاعری افزود: با نظر دادستان دستور پلمپ خط انتقال آن داده شد که ما از این اقدام دستگاه قضا حمایت می کنیم زیرا قبل ازاین نیز چندین بار شکایت صورت گرفت اما نیروگاه هیچ اقدامی جهت رفع نواقص انجام نداد.

وی تصریح کرد: نیروگاه درگذشته به بهانه تحریم اقدام به خرید فیلتر نکردند اکنون نیز خرید آن هزینه دارد، برای ما، سوال اینجاست آیا سلامت افراد و مردم هزینه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه خط انتقال نیروگاه نکا فرسوده است

شبکه خط انتقال نیروگاه نکا فرسوده است