مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:302016-05-02سياسي

ضرورت تبلیغات صحیح برای خرید کالای داخلی


تبلیغات صحیح می تواند موجب خرید کالای ایرانی و در نتیجه تحقق شعار سال شود.

- دکتر امان الله قرایی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، در خصوص تبعات تبلیغی شدن رسانه ها، عنوان کرد: متاسفانه این موضوع صحیح نیست و به این دلیل است که افراد درک درستی از کارکرد رسانه و ضرورت تبلیغات ندارند.

وی با بیان اینکه تبلیغات یکی از راه های آموزش دادن به افراد است، اظهار کرد: اگر تبلیغ درست صورت گیرد می تواند تاثیرات خوبی داشته باشد، مبنای جامعه سرمایه داری و صنعتی شدن دنیا نیز تبلیغات است.

قرایی مقدم با اشاره به اینکه آمریکایی ها معتقد هستند نیمی از درآمد یک محصول را باید صرف تبلیغ کرد، افزود: تبلیغات می تواند با توجه به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است، تاثیرگذار بوده و موجبات اجرایی شدن این شعار را فراهم کند.

این جامعه شناس ادامه داد: با تبلیغات صحیح اشتغال ایجاد شده، ازدواج افزایش پیدا می کند و کالاهای داخلی به جامعه معرفی می شوند که در نتیجه استفاده از آن ها نیز افزایش می یابد.

وی عنوان کرد: متاسفانه افراد جامعه بدون هیچ گونه تحقیقی و صرفا به خاطر تبلیغات صحیح، کالاهای خارجی را که کیفیت بالایی ندارند با رضایت کامل خریداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبلیغات صحیح برای خرید کالای داخلی

ضرورت تبلیغات صحیح برای خرید کالای داخلی