مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:262016-05-02اقتصادي

مالیات نرخ صفر برای ایجاد اشتغال واحدهای تولیدی


براساس قانون مالیات های مستقیم برای حمایت از تولید داخلی، درآمد صادرات خدمات و کالاهای غیرنفتی و نیز واحدهای تولیدی که اشتغال ایجاد کنند با مالیات نرخ صفر محاسبه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ به نقل از رسانه مالیاتی ایران، قوانین و مقرراتی که در کشورها وضع و به مورد اجرا گذارده می شود، از بخش های مختلفی تشکیل می شود تا از طریق آن بتواند کلیه آحاد جامعه را تحت پوشش قرار دهد.

در هر جامعه افراد از لحاظ شرایط اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، مذهبی در یک سطح نبوده و اجرای قانون بدون توجه به وضعیت آنان، بالطبع آثار و تبعات ناگواری را به همراه خواهد داشت که از آن جمله می توان به عدم استقرار عدالت اجتماعی اشاره کرد.

در این مورد، قانون مالیات ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای آن که بتواند به بسط و توسعه عدل و برابری در جامعه کمک نماید، لازم است قانون گذار در قوانین مصوب خود به ناهمگونی ها و نابرابری های موجود نیز توجه خاصی مبذول نماید.

اخذ مالیات علاوه بر آنکه دولت ها را در تامین هزینه های جاری یاری می نماید می تواند در صورت لزوم از طریق مشوق های مالیاتی، به هدایت سرمایه در بخش های مورد نظر نیز مساعدت نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات نرخ صفر برای ایجاد اشتغال واحدهای تولیدی

مالیات نرخ صفر برای ایجاد اشتغال واحدهای تولیدی