مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:562016-05-02بين الملل

تسویه حساب ترکیه در شمال سوریه


گروه‎های تروریستی سوریه مناطق مختلف استان حلب را با شلیک هر روزه انواع و اقسام راکت و خمپار‎ه، آتش‎بس را نقض می‎کنند تا شهر حلب و دیگر مناطق این استان که در مرز سوریه و ترکیه قرار دارد، - عملا به یک ویرانه تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، حملات تروریست‎ها در حلب بویژه طی هفته‎ها و روزهای اخیر شدت پیدا کرده است که آخرین مورد آن حمله خمپاره‎ای شب گذشته به منطقه "الاعظمیه" در غرب حلب است که در پی آن حدود 40 نفر کشته و زخمی شدند.

گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر" سوریه وابسته به معارضان روز شنبه گذشته اعلام کرد که مناطقی از شهر حلب هدف حملات خمپاره ای و راکتی قرار گرفت و 96 نفر از جمله 21 کودک کشته و بیش از 500 نفر زخمی شدند.

"استیفان دی میستورا" نماینده سازمان ملل در امور سوریه در پی تشدید حملات تروریستی در مناطق مختلف سوریه از جمله حلب، روز پنجشنبه گذشته از مسئولان آمریکایی و روسی خواست تا برای جلوگیری از شکست مذاکرات صلح سوریه هر چه زودتر وارد عمل شوند.

در پی این درخواست، آمریکا و روسیه روز جمعه گذشته بر سر آتش بس موقت در مناطق حومه دمشق مانند "غوطه شرقی" دمشق و شمال استان لاذقیه سوریه توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه حساب ترکیه در شمال سوریه

تسویه حساب ترکیه در شمال سوریه