مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:062016-05-02دانش

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در سه حوزه اصلی اهواز، خرمشهر و دزفول برگزار می شود


نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان خوزستان گفت: تعداد داوطلبان خوزستان برای شرکت در این آزمون 42 هزار و 618 نفر شامل 21 هزار و 997 داوطلب زن و 20 هزار و 621 داوطلب مرد است که در سه حوزه اصلی اهواز، - خرمشهر و دزفول برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو" از اهواز، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال با حضور 862 هزار داوطلب در 66 شهر کشور برگزار می شود.

محمود کاشفی پور، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در خوزستان در سه حوزه اصلی اهواز، خرمشهر و دزفول برگزار می شود.

وی افزود: در اهواز دانشگاه شهید چمران حوزه اصلی و دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور حوزه های فرعی برگزاری این آزمون هستند؛ در شهرهای دزفول و خرمشهر نیز آزمون در دانشگاه های صنعتی جندی شاپور دزفول و علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزارمی شود.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان داشت: 69 درصد مجریان برگزاری این آزمون دانشگاه های دولتی هستند و در دانشگاه آزاد و پیام نور اهواز نیز این آزمون تنها در دو نوبت صبح پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: آزمون کارشناسی ارشد امسال در نوبت های صبح و عصر پنج شنبه به ترتیب در 12 و 66 رشته و در نوبت های صبح و عصر جمعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در سه حوزه اصلی اهواز، خرمشهر و دزفول برگزار می شود

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در سه حوزه اصلی اهواز، خرمشهر و دزفول برگزار می شود