مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:102016-05-02اقتصادي

گردشگری در قزوین با تخریب بافت تاریخی شهر رونق نمی گیرد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به اینکه گردشگری مقوله ای علمی است و با فرامین آمرانه رونق پیدا نمی کند، گفت: - مسئولانی که بافت تاریخی شهر را از بین می برند، نباید تقاضا کنند که قطار گردشگری در قزوین توقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، محمدعلی حضرتی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی تسهیلات سفر استان قزوین اظهار کرد: حضور مسافران در ایام نوروز در شهر قزوین ملموس بود و نسبت به سال های گذشته افزایش داشت.

وی اعلام کرد: ظرفیت مراکز اقامتی استان از بیست وچهارم اسفندماه تکمیل شده بود و کاملا مشخص بود که استان قزوین به سوی مقصد گردشگری شدن پیش می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: برخی از مسئولان وارد حوزه های غیرتخصصی می شوند و اظهار نظر می کنند که چرا قطار گردشگری در قزوین توقف نمی کند، باید به این مسئولان عنوان کرد که قطار گردشگری تنها در استان هایی توقف می کند که آثار تاریخی ثبت شده ی جهانی داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئولانی که آثار تاریخی را تخریب می کنند و بافت تاریخی شهر را از بین می برند، نباید تقاضا کنند که قطار گردشگری در قزوین توقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در قزوین با تخریب بافت تاریخی شهر رونق نمی گیرد

گردشگری در قزوین با تخریب بافت تاریخی شهر رونق نمی گیرد