مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:102016-05-02اقتصادي

افزایش 40 درصدی صادرات کالادر بندرلنگه


صادرات کالا در بندرلنگه از ابتدای سال تاکنون 40 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" ؛ مدیر بنادر و دریانوردی بندر لنگه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 650 هزار و 800 تن کالا از این بندر صادر شد .

محمود صابری مهم ترین کالاهای صادر شده را انواع مشتقات نفتی، مواد معدنی و مصالح ساختمانی، برنج، شکر، گندم، روغن خوراکی، سویا، میوه و تره بار، پارچه و الیاف عنوان کرد .

وی افزود : این کالاها به کشورهای آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس صادر شد .

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه میزان تخلیه و بارگیری کالا را از ابتدای امسال تاکنون بیش از 900 هزار و 150 تن عنوان کرد و گفت : این میزان 22 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است .

صابری افزود : همچنین در این مدت بیش از 80 هزار مسافر در بنادر مسافری بندرلنگه، بندر چارک و بندر آفتاب جابجا شدند که 11 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است .

بندر لنگه به عنوان اصلی ترین بندر منطقه غرب هرمزگان علاوه بر ترانزیت کالا، فعالیت های صادراتی، وارداتی و کاپوتاژ را نیز پشتیبانی می کند.

موقعیت جغرافیایی و ترابری دریایی بندرلنگه از یک سو، آن را به بهترین پایانه لجستیکی برای جزایر ایرانی حوزه خلیج فارس تبدیل کرده و از سوی دیگر، داشتن حداقل فاصله دریایی با شیخ نشین های امارات عربی متحده از جمله د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی صادرات کالادر بندرلنگه

افزایش 40 درصدی صادرات کالادر بندرلنگه