مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:102016-05-02بين الملل

رهبر حزب کارگر انگلیس از محکوم کردن حزب الله خودداری کرد


با وجود فشار برخی از مقامات رژیم صهیونیستی به رهبر حزب کارگر انگلیس برای محکوم کردن حزب الله و حماس، وی قول داد به مذاکره با این دو جنبش مقاومت ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی به قلم کیت مک کان در پایگاه اینترنتی خود نوشت: این اظهارات جرمی کوربین موقعیت وی را به عنوان رهبر حزب کارگر در آستانه انتخاب انگلیس بیش از پیش متزلزل خواهد کرد.

با وجود درخواست سران یهودی، سفیر اسراییل در انگلیس و اعضای حزب کارگر انگلیس از کوربین برای فاصله گرفتن از کسانی که دیدگاههای ضدیهودی دارند، وی از محکوم کردن این دو گروه خودداری کرد.

با اینکه اتحادیه اروپا و آمریکا حماس و حزب الله را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده اند، کوربین پیشتر از این دو گروه با واژه دوست یاد کرده بود.

عملکرد و رویکرد کوربین در قبال این مناقشه منجر به ادعاهایی در این خصوص شده است که جان مک دانل، وزیر دارایی در سایه انگلیس منتظر است تا در صورت اقدام قاطع نمایندگان حزب کارگر (علیه کوربین)، رهبری این حزب را بر عهده گیرد.

این در حالی است که مایکل فوستر، از حامیان مالی حزب کارگر، کوربین را به بی اعتنایی به مسئله یهودستیزی متهم کرده و گفته است از زمانی که کوربین به رهبری حزب کارگر منصوب شده است، هیچ شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر حزب کارگر انگلیس از محکوم کردن حزب الله خودداری کرد

رهبر حزب کارگر انگلیس از محکوم کردن حزب الله خودداری کرد