مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:062016-05-02سياسي

اعتبارات ملی به برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد اختصاص پیدا می کند


در راستای اجرای منشور توسعه قرآن کشور، از محل اعتبارات ملی نیز برای برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید محسن صادقی شامگاه یکشنبه در نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی در رابطه با کیفیت برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت اظهار داشت: حرکت به سمت تحقق یک جامعه قرآنی از اهداف فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است که ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت تشکل های قرآنی از سیاست های تحقق این هدف است.

وی افزود: در راستای ارزیابی نقاط ضعف و قوت دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت و رفع نواقص و تقویت نقاط قوت یک نظرسنجی از 30 سازمان اجرایی فعال در این نمایشگاه و غرفه داران انجام می شود.

صادقی با بیان مزیت های طرح برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در محل باب الجواد حرم مطهر رضوی گفت: با اهتمام و همکاری آستان قدس رضوی انتقال مکان نمایشگاه قرآن و عترت از محل دائمی نمایشگاه بین المللی به صحن باب الجواد حرم مطهر رضوی در کاهش هزینه ها و بهبود موقعیت مکانی بسیار موثر است.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: انجام نظرسنجی مردمی در قالب یک سایت و بهره گیری از پیشنهادات بازدیدکنندگان در ارتقای کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت که سالانه حدود 1 میلیون نفر در جریان اجرا و بازدید از آن مشارکت فعال دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ملی به برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد اختصاص پیدا می کند

اعتبارات ملی به برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد اختصاص پیدا می کند