مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:012016-05-02اقتصادي

انتظار طولانی بیماران در بیمارستان های دولتی خرم آباد/گلایه مردم از نحوه نوبت دهی


نحوه نوبت دهی پذیرش یکی از بیمارستان های دولتی شهر خرم آباد به گونه ای است که بیماران برای دریافت نوبت باید ساعت ها در صف های طولانی انتظار بایستند که این انتظار بیشتر اوقات به دریافت نوبت منجر نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیمارستان های دولتی به لحاظ پایین بودن هزینه ویزیت روزانه پذیرای مراجعه کنندگان زیادی هستند که همین کثرت مراجعه خود سبب معطلی بیماران و ارائه خدمات باکیفیت نامطلوب شده و از آنجاکه برخی از بیماران توان مالی مراجعه به بیمارستان های غیردولتی را ندارند مجبورند ساعت ها برای دریافت نوبت از درمانگاه های دولتی انتظار بکشند.

یکی از دغدغه های بیماران شهر خرم آباد نیز ایستادن در صف های طولانی و ساعت ها انتظار برای دریافت نوبت از پزشک معالج است که مردم برای دریافت نوبت شبانه به صف می ایستند و این در حالی است با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن سیستم نوبت دهی، مردم دیگر نباید دغدغه ای برای گرفتن ویزیت پزشک داشته باشند.

اما ضعف نوبت دهی در این بیمارستان دولتی خود یکی از موضوعاتی است که سبب نارضایتی شدید بیماران شده به طوری که بیمار برای دریافت نوبت از ساعت 4 صبح باید در بیمارستان در صف های طولانی منتظر بمانند.

بار دیگر برای مشاهده نحوه پذیرش بیماران یکی از بیمارستان های دولتی به درمانگاه این بیمارستان می رویم تا از نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار طولانی بیماران در بیمارستان های دولتی خرم آباد/گلایه مردم از نحوه نوبت دهی

انتظار طولانی بیماران در بیمارستان های دولتی خرم آباد/گلایه مردم از نحوه نوبت دهی