مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 01:562016-05-01اقتصادي

گرانی، سوغات برجام برای صنعت خودروی کشور


"گرانی دوباره خودرو"؛ اتفاقی که در خوشبینانه ترین حالت با اجرای برجام و رفع تحریم ها هیچ کس تصور آن را نمی کرد و حالا با گذشت حدود چهار ماه از رسیدن به توافق و اجرای برجام و لغو تحریم ها شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم.

- "گرانی دوباره خودرو"؛ اتفاقی که در خوشبینانه ترین حالت با اجرای برجام و رفع تحریم ها هیچ کس تصور آن را نمی کرد و حالا با گذشت حدود چهار ماه از رسیدن به توافق و اجرای برجام و لغو تحریم ها شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم.

گرانی ای که در سالهای گذشته به بهانه های مختلف بویژه اعمال تحریم ها رقم خورد و این روزها اجرای برجام و رفع تحریم ها نه تنها به کاهش قیمت خودرو منجر نشده بلکه گرانی به سوغات ناخواسته برجام برای صنعت خودروی کشور تبدیل شده است.

بر این اساس شورای رقابت هفته پیش با گرانی 1.

81 درصدی قیمت محصولات ایران خودرو و همچنین افزایش 0.

4 درصدی قیمت محصولات سایپا موافقت کرد تا این دو خودروسازی وطنی قیمت پایه جدید و افزایش یافته انواع محصولات خود را به نمایندگی ها اعلام کردند.

جدای از چرایی این گرانی چند باره در صنعت خودرو طی سالهای گذشته باید گفت صنعت خودرو مانند بازار ساخت و ساز و مسکن با صنایع بیشمار دیگری در ارتباط است و با رونق آن هم اقتصاد از رکود خارج می شود و هم شمار شاغلین در آن افزایش می یابد؛ اما در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی، سوغات برجام برای صنعت خودروی کشور

گرانی، سوغات برجام برای صنعت خودروی کشور