مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 01:512016-05-01سياسي

نتیجه انتخابات مجلس دهم در همدان گویای وحدت جریان اصولگرایی است


دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان همدان با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات گویای وحدت جریان اصولگرایی در استان است گفت: انکار غیر واقع بینانه این وحدت و انسجام از سوی جریان رقیب راهکار فرار به جلوی آنها می باشد.

- حسین صادقیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان" با قدردانی از حضور آگانه و با بصیرت مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مردم استان به ویژه مردم ملایر و رزن که به گرمی پای صندوق های رای آمده و آگاهانه و با بصیرت به وظیفه خود عمل کردند و اینگونه پای آرمانهای انقلاب ایستادند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی با بیان اینکه همه نامزدها برای ما قابل احترام بوده و نتیجه خوبی که برای شهرستان ها و کل استان ها رقم خورد فضای بهتری را برای پبش برد اهداف انقلاب اسلامی ایجاد کرده افزود: علیرغم برخی گلایه مندی ها ،انتخابات به خوبی برگزار شده و موجی از تقویت روحیه مشارکت در استان را بیش از گذشته دربرداشته است.

دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان همدان نتایج به دست آمده در انتخابات را موجب قوام بیشتر استان برشمرد و تصریح کرد: علی رغم تمام صحبت های غیرموجه، جریان اصولگرایی که اندیشه خود را منبعث از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری می داند به طور قاطع پیروز انتخابات در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخابات مجلس دهم در همدان گویای وحدت جریان اصولگرایی است

نتیجه انتخابات مجلس دهم در همدان گویای وحدت جریان اصولگرایی است