مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 01:162016-05-01اقتصادي

بخش گردشگری و سفرهای دریایی هرمزگان مشمول دریافت یارانه می شود


مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه نگاه سازمان بنادر به گردشگری همانند سفرهای دریایی مالی نیست، از اختصاص یارانه به صنعت گردشگری دریایی خبرداد.

- ابراهیم ایدنی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس"، با اشاره به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توسعه گردشگری دریایی در سواحل کشور اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی در جهت تحقق این امر مهم، آماده هر گونه همکاری است.

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه اداره کل بنادر و دریانوردی به بحث گردشگری همانند مسافرت های دریایی نگاه مالی نیست تصریح کرد: در صددیم تا یارانه زیادی را به بخش سفرهای دریایی اختصاص دهیم و آمادگی داریم تا این امر در زمینه گردشگری دریایی نیز انجام دهیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، سازمان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را متولی اصلی گردشگری دریایی دانست و از عقد تفاهم نامه ای با هدف تلاش در جهت توسعه فلت های دریایی با سازمان میراث فرهنگی در سطح کشوری خبرداد.

ایدنی تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی در تعطیلات نوروزی بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر مسافرت های دریایی انجام داده است.

وی همچنین ایجاد زیرساخت ها در حوزه گردشگری در جزیره هنگام ، ساماندهی قایق ها، توزیع رایگان وسایل کمک نجات و استقرار تیم های نجات را از اهم فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش گردشگری و سفرهای دریایی هرمزگان مشمول دریافت یارانه می شود

بخش گردشگری و سفرهای دریایی هرمزگان مشمول دریافت یارانه می شود