مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 22:112016-05-01سياسي

امام جمعه کاشان: غربی ها با استفاده از قدرت علم به مسلمانان زور می گویند


غربی ها با استفاده از قدرت علم به مسلمانان زور می گویند بنابراین در جامعه اسلامی باید جوانان به سلاح علم مسلح باشند و نیازهای تولیدی، - بنابراین در جامعه اسلامی باید جوانان به سلاح علم مسلح باشند و نیازهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی جامعه خودشان را برطرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امشب در دیدار با اعضای اتحادیه های انجمن های اسلامی این شهرستان اظهار کرد: دوران کودکی، دوران نوجوانی و جوانی، پیری و کهولت مراحل عمر هر انسانی است و دوران جوانی و نوجوانی مهم ترین و حساس ترین دوره زندگی هر انسانی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه سرنوشت سازترین دوران عمر هر انسانی دوران جوانی است، تصریح کرد: در دوران نوجوانی و جوانی سرنوشت و آینده انسان در جامعه مشخص می شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان بیان کرد: افرادی که در تاریخ درخشیدند افرادی بوده اند که از دوران جوانی خود حداکثر استفاده را برده اند بنابراین برنامه ریزی در زندگی مهم تر ین اصل است.

نمازی، حسن تدبیر در دوران جوانی را از وظایف مشاور و اساتید بیان کرد و افزود: ابتکار عمل در دوران عمر و مصرف کردن عمر یک فن است و باید دقت کنیم که سال، ماه، هفته ها، روزها و لحظه های یک جوان چگونه صرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کاشان: غربی ها با استفاده از قدرت علم به مسلمانان زور می گویند

امام جمعه کاشان: غربی ها با استفاده از قدرت علم به مسلمانان زور می گویند