مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 21:512016-05-01حوادث

فارس گزارش می دهد جزییات مرگ 3 گنج یاب در ارتفاعات آمل/ نفر چهارم متواری است


دادستان آمل با اشاره به مرگ 3 گنج یاب در ارتفاعات آمل، گفت: علت قطعی مرگ سه فرد در این حادثه مشخص نیست و منتظر اعلام قطعی کارشناسان و متخصصان پزشکی قانونی هستیم.

- جزییات مرگ 3 گنج یاب در ارتفاعات آمل/ نفر چهارم متواری است دادستان آمل با اشاره به مرگ 3 گنج یاب در ارتفاعات آمل، گفت: علت قطعی مرگ سه فرد در این حادثه مشخص نیست و منتظر اعلام قطعی کارشناسان و متخصصان پزشکی قانونی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان آمل، پیدا شدن جنازه سه مرد عصر روز شنبه باعث ایجاد موج خبری جدید در مازندران شد.

هر رسانه در این بین به نوعی سعی در اشاعه چگونگی ماجرا، مکان کشف جنازه، دلایل مختلف آن و بیان علت ماجرا را داشت.

بخشدار امام زاده عبدالله (ع) آمل دقایقی پس از اطلاع کشف سه جسد در ارتفاعات کوهستانی این شهرستان در گفت وگو با فارس، به تأیید خبر پرداخت و اظهار کرد: جنسیت این جنازه ها مرد بوده و در ارتفاعات 2 هزار متری حدفاصل مناطق کندوا و الیمستان کشف شد.

* یافتن اجساد 3 مرد در ارتفاعات 2 هزار متری یحیی عسکری پور با اعلام اینکه عصر روز گذشته جنازه سه مرد در منطقه جنگلی و صعب العبور الیمستان بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل کشف شد، افزود: در ارتفاعات 2 هزار متری حدفاصل مناطق کندوا و الیمستان جنازه ها پیدا شده که با حضور عوامل امنیتی، انتظامی، نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد جزییات مرگ 3 گنج یاب در ارتفاعات آمل/ نفر چهارم متواری است

فارس گزارش می دهد جزییات مرگ 3 گنج یاب در ارتفاعات آمل/ نفر چهارم متواری است