مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 20:262016-05-01سياسي

شهدای واقعی خانواده شهدا هستند/صدور انقلاب دستاورد بزرگ دفاع مقدس است


منتخب مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور انقلاب به سراسر دنیا و کشورهای اسلامی مهم ترین دستاورد دفاع مقدس و از خودگذشتگی های شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، بهمن طاهرخانی عصر امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان فرزند شهید که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: صدور انقلاب به سراسر دنیا و کشورهای اسلامی مهم ترین دستاورد دفاع مقدس و از خودگذشتگی های شهداست.

وی بیان کرد: فرهنگ شهادت با آغاز فعالیت فرهنگیان تلاقی یافته و به سبب اهمیت این موضوع همه دستگاه های اجرایی نسبت به فرهنگیان و مسائل فرهنگی مسئول بوده و باید اقدامات جدی در این زمینه انجام دهند.

منتخب مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش به صورت ویژه به مقوله فرهنگ می پردازد اما سایر دستگاه های اجرایی نیز باید نسبت به انجام امور فرهنگی اقدام کرده و این موضوع در جامعه نهادینه و ترویج یابد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه شهدای واقعی خانواده شهدا هستند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با تحمل فراق و سختی های فراوان جایگاهی کمتر از شهدا نداشته و افتخارات و سرمایه های نظام مقدس به شمار می روند.

وی گفت: خوشبختانه در صدور اهداف انقلاب و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با عنایت به فرمایش امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای واقعی خانواده شهدا هستند/صدور انقلاب دستاورد بزرگ دفاع مقدس است

شهدای واقعی خانواده شهدا هستند/صدور انقلاب دستاورد بزرگ دفاع مقدس است