مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 18:362016-05-01حوادث

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خبر داد دستگیری سارقی با 83 فقره سرقت در تبریز


رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری 19 تبریز، سارق خودرو و لوازم داخلی آن با 83 فقره سرقت دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، صابر عباس زاده اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده دستگیری سارقان داخل خودرو از کلانتری 19 تبریز مشخص شد، ماموران کلانتری حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از استعلام انجام مشخص شد که این خودرو سابقه سرقت دارد افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 14 عدد باطری خودرو و .

را کشف می کنند که به علت تخصصی بودن موضوع، متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.

رییس پلیس آگاهی استان ادامه داد: متهم در بازجویی های اولیه منکر سرقت های متعدد شد ولی در بازجویی های فنی و تخصصی و ارائه دلایل و مدارک، لب به اعتراف گشود و به 80 فقره سرقت داخل خودرو به ارزش بیش از 900 میلیون ریال و نیز به سرقت سه دستگاه خودرو با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدست این سارق ادامه دارد، گفت: در این راستا یک نفر مالخر نیز به همراه 17 عدد باطری دستگیر شد.

به گفته این مقام انتظامی، متهم و مالخر با تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تبریز اعزام و با قرار قانونی روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خبر داد دستگیری سارقی با 83 فقره سرقت در تبریز

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خبر داد دستگیری سارقی با 83 فقره سرقت در تبریز