مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 18:312016-05-01سياسي

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان: سارق مساجد زنجان دستگیر شده است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به دستگیری سارقان مساجد زنجان گفت: در زمان سرقت دوربین های برخی از مساجد غیرفعال شده بود.

- حجت الاسلام احمد نیکنام امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سرقت رخ داده در برخی از مساجد زنجان اظهار کرد: سارقان مساجد دستگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه اغلب مساجد زنجان مجهز به دوربین مدار بسته است، اضافه کرد: یکی از علل سرقت این بود که سارقان قبل از سرقت، دوربین های مدار بسته مساجد را غیر فعال کرده بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه سارقان چند قطعه فرش از برخی از مساجد زنجان را سرقت کرده بودند، گفت: خوشبختانه با هوشیاری نیروی انتظامی سارقان دستگیر شده اند.

نیکنام با بیان اینکه اغلب خادمان مساجد زنجان افرادی سالخورده و پیر هستند، گفت: این افراد حقوق ناچیزی برای نگهداری از مساجد دریافت می کنند.

وی با اشاره به بیمه خادمان مساجد تصریح کرد: تنها بخشی از حق بیمه این افراد دولت پرداخت می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور بهبود وضعیت خادمان مساجد زنجان با شورای شهر جلسات مشترکی در زمینه ایجاد بازارچه مساجد برگزار شده و در این زمینه توافق شده است، گفت: این طرح به منظور کمک مالی به خادمان مساجد و درآمدزایی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان: سارق مساجد زنجان دستگیر شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان: سارق مساجد زنجان دستگیر شده است