مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:562016-05-01سياسي

عده ای در داخل با زیر پاگذاشتن اعتقادات اسلامی اهداف دشمن را دنبال می کنند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یک عده در داخل نیز با زیر پاگذاشتن اعتقادات اسلامی اهداف دشمن را دنبال کرده و در دانشگا ه ها و دیگر مجامع عمومی حرف هایی علیه اسلام و دین بر زبان می رانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در جمع نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی با اشاره به فعالیت جریان های منحط و ضد اسلامی علیه اسلام ناب محمدی اظهار داشت: همه باید با همکاری یکدیگر در مقابل جریان های منحط و ضداسلامی بایستند و باید دانست تنها جریانی که در مقابل همه جریان های تند و مروج اسلام های جدید امروزی در شرایط جنگ نرم قرار دارد و یک تنه ایستادگی می کند جریان اسلام اصیل است.

وی افزود: جریان های اینگونه ای از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته اند و در هر زمانی با شکل و ظاهر جدیدی ظهور می کنند که در تعارض با مبانی اسلامی و آموزه های الهی است و این وظیفه بسیجیان و دلسوزان انقلاب و اسلام است که با شناسایی خط اسلام اصیل و تفکر اسلامی اسلام ناب محمدی در مقابل این جریان ها از جریان اسلام دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در این راستا علما و فقهای بزرگ دژهای مستحکم امت اسلامی اند و شما عزیزان متعلمین علی سبیل النجات هستید و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در داخل با زیر پاگذاشتن اعتقادات اسلامی اهداف دشمن را دنبال می کنند

عده ای در داخل با زیر پاگذاشتن اعتقادات اسلامی اهداف دشمن را دنبال می کنند