مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:512016-05-01سياسي

رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم باید مورد توجه مسئولان و نمایندگان مجلس باشد


استاندار مرکزی با بیان اینکه اجرای کامل اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش تولید و اشتغال کشور است، گفت: رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم باید مورد توجه مسئولان و نمایندگان مجلس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمود زمانی قمی ظهر امروز در شورای اداری استان مرکزی با اشاره به دعوت از تمامی سلایق و نظرات اظهار داشت: ما با آغوش باز پذیرای تمامی سلایق و نظرات در مسیر پیشبرد اهداف و سیاست های کشور بوده و از تمامی گروه ها درخواست داریم که با همدلی و وحدت در مسیر رسیدگی به مشکلات مردم حرکت کنند.

وی افزود: خوشبختانه انتخابات دور دوم با سلامت و درکمال آرامش در سه حوزه انتخابیه استان مرکزی برگزار شد که در این راستا اصحاب رسانه و مطبوعات استان با انعکاس اخبار و آگاهی بخشی به جامعه توانستند مشارکت بالای مردم را سبب شوند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دولت آغوش خود را برای تمامی افرادی که قصد یاری و راهنمایی آن را داشته باز کرده و ما نیز به عنوان خدمت گزاران دولت دست آنان را می فشاریم.

زمانی قمی با اشاره به حضور سخنرانان مختلف در استان مرکزی گفت: هریک از سخنرانانی که به استان دعوت شده بودند مطالب آنها براساس دستورالعملی است که از طرف شورای امنیت برای آنان فرستاده می شود و افراد منتقد و چه غیرمنتقد باید پاسخگوی صحبت های خود بوده و هرسخنران چه منتقد و چه غیرمنتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم باید مورد توجه مسئولان و نمایندگان مجلس باشد

رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم باید مورد توجه مسئولان و نمایندگان مجلس باشد