مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:462016-05-01سياسي

معلمان علم آموزی و صبر و ایمان را از پیامبران به ارث برده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در پیامی به مناسبت روز معلم اعلام کرد: معلمان علم آموزی و صبر و ایمان را از پیامبران به ارث برده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از نسل برهان؛ جواد آقازاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در پیامی فرا رسیدن 12 اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

متن این پیام بشرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم با درود بر پیامبر اکرم(ص) و خاندان پاک و مطهرش سپاس یگانه معبودی را سزاست که آدمیان را به دانش و خرد بر عالمیان سروری بخشید و راهنمایانی از میان ایشان برانگیخت تا تعلیم دهند و تربیت کنند و تعالی بخشند روح بلندی را که او در وجود انسان دمید و برافروزانند شعله های عشق را که امانت اوست در دل اشرف مخلوقات که شایسته این امانت بود.

اوراق زرین تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیانی را بر خود نقش ابدی زده است که حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند.

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و اساتید یکی از ارکان توسعه کشور در شکل دهی نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند و البته جایگاه ویژه استادان دانشگاه های علوم پزشکی از آن جهت که علاوه بر کرسی تدریس و تعلیم بر مسند تحقیق و پژوهش در حیطه سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان علم آموزی و صبر و ایمان را از پیامبران به ارث برده اند

معلمان علم آموزی و صبر و ایمان را از پیامبران به ارث برده اند