مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:412016-05-01سياسي

قانون الحاق یک تبصره به ماده 22 قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر ابلاغ شد


رییس جمهور قانون الحاق یک تبصره به ماده 22 قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری تسنیم"، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور قانون الحاق یک تبصره به ماده (22) قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا ابلاغ کرد.

این قانون در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ شانزدهم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 18/1/1395 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

متن قانون به شرح زیر است: قانون الحاق یک تبصره به ماده (22) قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ماده واحده ـ یک تبصره به شرح زیر به عنوان تبصره (2) به ماده (22) قانون اسـاسنـامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصـوب 8/2/1367 الحاق می شود: تبصره2ـ حضور کارکنان دستگاههای اجرایی که با فراخوان جمعیت هلال احمر و موافقت دستگاه مربوطه در حوادث ملی، منطقه ای و استانی در امر امدادرسانی و مقابله با بلایا و حوادث طبیعی غیرمترقبه به عنوان امدادگر و داوطلب فعال شرکت می کنند، مأموریت اداری بدون دریافت حق مأموریت تلقی می شود.

پرداخت هرگونه وجهی تحت هر عنوان به امدادگران و داوطلبانی که با اختیار خود و با تکمیل فرم خدمت داوطلبانه با جمعیت همکاری می نمایند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون الحاق یک تبصره به ماده 22 قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر ابلاغ شد

قانون الحاق یک تبصره به ماده 22 قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر ابلاغ شد