مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:102016-05-01اجتماعي

دوندگان ابرماراتن کویری ایران وارد کویر شهداد شدند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: تمامی دوندگان شرکت کننده در ابرماراتن کویر ایران بعداز ظهر امروز وارد کویر شهداد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "محمد جهانشاهی" با اعلام خبر فوق افزود: دوندگان ابرماراتن کویر ایران در بدو ورود به منطقه شهداد مورد استقبال مسئولان محلی و اهالی بومی این منطقه قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که این دوندگان در ابتدای ورود به شهداد از اقامتگاه های بوم گردی و کاروانسرای شفیع آباد بازدید کردند، افزود: این ورزشکاران شب را در منطقه سپری می کنند .

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر این که ابرماراتن کویر ایران راس ساعت 8 صبح روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه جاری از محل کاروانسرای شفیع آباد شهداد رسما آغاز می شود، افزود: در این ابرماراتن 35 دونده از ده کشور جهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در روز نخست دوندگان 38 کیلومتر طی خواهند کرد تا به کمپ اقامتی خود در دل کویر برسند، تاکید کرد: در سایر روزها دوندگان بین 35 تا 45 کیلومتر و استثنا در یک روز 75 کیلومتر را خواهند دوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوندگان ابرماراتن کویری ایران وارد کویر شهداد شدند

دوندگان ابرماراتن کویری ایران وارد کویر شهداد شدند