مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:402016-05-01پزشكي

دلایل اصلی ابتلا به اختلالات اسکلتی –عضلانی


دبیر اجرایی کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به دلایل اصلی ابتلا به اختلالات اسکلتی –عضلانی، گفت: سن ابتلا به این بیماری در جامعه کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد مؤذن زاده اظهار داشت: با توجه به پایین آمدن سن ابتلا به اختلالات اسکلتی - عضلانی از سنین سالمندی به سنین نوجوانی و جوانی و افزایش ابتلا به این گونه مشکلات مانند گردن درد، شانه درد ، کمردرد که ریشه در بی تحرکی و عادت های غلط دارد و عدم رعایت مسائل ارگونومیک ، بهترین درمان ، پیشگیری است.

وی گفت: فیزیوتراپیست ها می توانند آموزش های لازم را در ارتباط با پیشگیری از بیماری ها دهند بخصوص در دوران دبستان ، دبیرستان و لازم است همکاران ما حضور بیشتری در مدارس داشته باشند جهت آموزش های لازم به نوجوانان و کودکان در جهت پیشگیری از اختلالات اسکلتی – عضلاتی و نحوه صحیح انجام فعالیت های روزمره شامل مطالعه کردن، طرز نشستن ، خوابیدن و فعالیت های مشابه باید داده شود.

دبیر اجرایی کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران عنوان کرد: قرار گرفتن در وضعیت های ثابت به مدت طولانی یکی از دلایل اصلی در بروز مشکلات است مثل فرد عادت داشته باشد چند ساعت به طور متوالی به صورت نشسته پشت میز باشد و همچنین لازم است ورزش های لازم جهت تقویت عضلات بخصوص در ستون فقرات و مفاصل مانند شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل اصلی ابتلا به اختلالات اسکلتی –عضلانی

دلایل اصلی ابتلا به اختلالات اسکلتی –عضلانی