مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:262016-05-01اجتماعي

پاسگاه های پلیس راه اصفهان به سیستم های امنیتی مجهز می شوند


مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت: در 2 سال آینده تمامی پاسگاه های پلیس راه استان مجهز به سیستم های امنیتی روز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، داریوش امانی در نشست تخصصی با فرماندهان پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت سامانه های ثبت تخلف سرعت سبب ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده ای و کاهش تصادفات می شود اظهار داشت: سامانه های ثبت تخلف، توجه به آن و ارتقای سطح کیفی و ایمنی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید بیش از گذشته در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت وجود پاسگاه های پلیس راه در سطح استان بیان کرد: از آن جا که وجود پاسگاه ها در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای تاثیر چشمگیری دارد، باید با بررسی دوره ای، نواقص احتمالی آن ها شناسایی و رفع شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با تاکید بر این مطلب که ساختمان های قدیمی پلیس راه باید تخریب و پاسگاه های جدید جایگزین آن ها شود تصریح کرد: بحث به روز شدن این ساختمان ها اتفاق مبارکی بود که از سال گذشته آغاز شد و با همکاری پلیس راه و اعتباراتی که به آن اختصاص داده شده بود، موفقیت چشمگیری داشت.

وی تعداد پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان را 13 پاسگاه برشمرد و گفت: امسال تعداد 4 پاسگاه در محورهای اصفهان- داران (سه راه دامنه)، اصفهان نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسگاه های پلیس راه اصفهان به سیستم های امنیتی مجهز می شوند

پاسگاه های پلیس راه اصفهان به سیستم های امنیتی مجهز می شوند