مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:002016-05-01حوادث

دستگیری بیش از 6000 تن در ارتباط با مواد مخدر


جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای دومین مرحله از طرح سراسری برخورد با قاچاقچیان وخرده فروشان مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت 12 باند و شبکه گسترده توزیع مواد مخدر در پایتخت منهدم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس انتظامی ایسنا، سردار قادر کریمی، در این باره گفت: دومین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در سال جدید طی 48 ساعت گذشته با تلاش ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دستگیری و برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر یکی از دغدغه های اصلی شهروندان تهرانی است، پلیس تهران بزرگ با اجرای مرحله دوم این طرح در سال 95 اقدامات خود را آغاز کرده و در این زمینه ضمن شناسایی نقاط آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر موفق به انهدام 12 باند و شبکه گسترده توزیع و خرده فرشی مواد مخدر سنتی و صنعتی شد.

جانشین رییس پلیس پایتخت افزود: در سال های اخیر آمار رو به رشد وجود معتادان متجاهر و خطرناک در سطح شهر باعث شد تا این موضوع به یکی از دغدغه های اصلی مردم و پلیس پایتخت بدل شود که در این راستا با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی طرح مذکور در قالب طرح امنیت و آرامش، همچون سال های قبل به اجرا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 6000 تن در ارتباط با مواد مخدر

دستگیری بیش از 6000 تن در ارتباط با مواد مخدر