مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:562016-05-01سياسي

فعالیت های تربیتی و فرهنگی در اردبیل توسعه یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برای پویایی جامعه نیاز است تا فعالیت های فرهنگی و تربیتی در استان اردبیل توسط دستگاه های فرهنگی توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و بسیجیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در اردبیل اظهار داشت: برای پویایی و توسعه جامعه باید برنامه های تربیتی و فرهنگی توسط دستگاه های مربوطه ارتقاء یابد و نیاز است تا در این زمینه سپاه حضرت عباس(ع)و بسیجیان و نیروهای عقیدتی سیاسی اقدامات بسیار اساسی انجام دهند.

وی گفت: امروز کشور در حساس ترین شرایط خود قرار گرفته و باید برای خنثی سازی نقشه های دشمنان برنامه های فرهنگی و قرآنی به طور چشمگیر توسعه یابد چرا که حرکت های فرهنگی تاثیرگذار در جامعه می توان بسیار مفید واقع شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی به دلیل فقر و تبعیض اتفاق می افتد، تصریح کرد: باید نگاه به اقشار مختلف مردم به صورت عدالت بوده تا شاهد توسعه و پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف باشیم.

آیت الله عاملی بیان کرد: سپاه پاسداران یک سرمایه بسیار عظیم برای ملت ایران بوده و ما باید همواره قدردان این نیروهای دلسوز باشیم چرا که امنیت و اقتدار کشورمان در سایه تلاش شبانه روزی سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های تربیتی و فرهنگی در اردبیل توسعه یابد

فعالیت های تربیتی و فرهنگی در اردبیل توسعه یابد