مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:512016-05-01سياسي

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد صدور مجوز انتشار 2 نشریه جدید در جنوب کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دو نشریه دلتای خبر و میراث جنوب از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام سید احمد حسینی اظهار داشت: دو نشریه دلتای خبر و میراث جنوب از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفتند.

وی بیان کرد: دلتای خبر به صورت ماهنامه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمد بلندنظر در گستره توزیع استان کرمان با زمینه اجتماعی و سیاسی برای عموم مردم منتشر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: نشریه میراث جنوب نیز به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی حسن ارژنگ نژاد به صورت دو هفته نامه در زمینه اجتماعی و فرهنگی در گستره توزیع استان کرمان منتشر می شود.

حسینی بیان داشت: رسالت امروز خبرنگاران فرهنگ سازی بر اساس نامگذاری سال است چراکه این نامگذاری ها همواره با پشتوانه فکری و نیاز جامعه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شغل عامه مردم در جنوب کرمان کشاورزی است، رسانه ها می توانند اقتصاد مقاومتی را در عرصه کشاورزی به نحو ملموسی برای مردم ترسیم و در راستای اجرای این فرمان مقام معظم رهبری گام بردارند.

انتهای پیام/2655/ط http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد صدور مجوز انتشار 2 نشریه جدید در جنوب کرمان

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد صدور مجوز انتشار 2 نشریه جدید در جنوب کرمان