مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:462016-05-01پزشكي

در هفته سلامت صورت گرفت انجام بیش از 4 هزار تست قندخون و فشارخون در شهرکرد


سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد گفت: در هفته سلامت امسال بیش از 4 هزار تست قندخون و فشارخون در این شهرستان انجام شد.

- راشد جزایری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: همزمان با هفته سلامت امسال بیش از 4 هزار تست قندخون و فشارخون در شهرستان شهرکرد انجام شد.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد ادامه داد: همزمان با هفته سلامت برنامه های مختلف بهداشتی، درمانی و فرهنگی در این شهرستان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بررسی وضعیت سلامت افراد ایستگاه های سلامت در سراسر شهرستان شهرکرد دایر و فشارخون و قندخون افراد به صورت رایگان اندازه گیری شد.

جزایری بیان داشت: فرهنگ خودمراقبتی باید در جامعه نهادینه شود چراکه پرهیز از غذاهای شور و چرب نقش مهمی در سلامت افراد جامعه دارد و باید بدان توجه شود.

وی گفت: همزمان با هفته سلامت همایش پیاده روی در راستای ترویج فرهنگ تحرک و پویایی با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهرکرد برگزار شد.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد برگزاری جشنواره غذای سالم، نمایشگاه دیابت، نواختن زنگ سلامت در مدارس، برپایی ایستگاه سلامت در سطح شهر را از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته سلامت در این شهرستان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته سلامت صورت گرفت انجام بیش از 4 هزار تست قندخون و فشارخون در شهرکرد

در هفته سلامت صورت گرفت انجام بیش از 4 هزار تست قندخون و فشارخون در شهرکرد