مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 13:052016-05-01سياسي

سخنگوی جبهه پیروان: ما اصولگرایان مثل 92 شکست خوردیم؛ مقصر هم خودمان هستیم


اصولگرایی و اصولگرایان نیاز به یک پوست اندازی دارند و باید ببینیم کجای کار ما اشتباه بود که نتوانستیم رقیب خود را ببریم، رقیبی که بعد از مدتها به میدان آمده بود و راحت می توانستیم شکستش بدهیم .

- کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به شکست اصولگرایان در انتخابات اذعان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب، سجادی اظهار داشت: انتخابات این دوره یکی از پرشکوه ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که می توان به جرات گفت مردم به خیلی از افراد و مسائل نه گفتند که از همین موضوع می توان فهمید ملت به چه درک مهمی رسیدند.

وی ادامه داد: ما اصولگرایان باید بپذیریم که در این انتخابات همچون انتخابات سال 92 شکست خوردیم که دلیل اصلیش هم خود ما اصولگرایان بودیم که نتوانستیم با برنامه و طبق ان میثاقی که قبل از لیست بسته بودیم رفتار کنیم که همین موضوع باعث شکست ما شد .

سجادی تاکید کرد: اصولگرایی و اصولگرایان نیاز به یک پوست اندازی دارند و باید ببینیم کجای کار ما اشتباه بود که نتوانستیم رقیب خود را ببریم، رقیبی که بعد از مدتها به میدان آمده بود و راحت می توانستیم شکستش بدهیم .

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به ریاست مجلس گفت: با توجه به ترکیبی که مجلس به خود گرفته است که مجلس اصلاح طلبی و معتدل است می توان گفت ریاست باید به نام اقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی جبهه پیروان: ما اصولگرایان مثل 92 شکست خوردیم؛ مقصر هم خودمان هستیم

سخنگوی جبهه پیروان: ما اصولگرایان مثل 92 شکست خوردیم؛ مقصر هم خودمان هستیم