مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 12:252016-05-01دانش

اختصاص 10 میلیارد تومان به وزارت علوم برای فعالیت در حوزه پدافند غیرعامل


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان پدافند غیر عامل را در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و فناوری ذکر کرد و گفت: - بر اساس این تفاهم نامه مبلغ 10 میلیارد تومان از سوی این سازمان در اختیار وزارت علوم و دانشگاه ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر وحید احمدی در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان پدافند غیر عامل با تاکید بر این که یک دهه از عمر پدافند غیر عامل در کشور می گذرد، افزود: با گذشت زمان مطرح شدن پدافند غیر عامل در حال حاضر رویکرد کشور نسبت به این مقوله یک نگرش علمی است.

وی با تاکید بر نقش پدافند غیر عامل در اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل یادآور شد: پدافند غیر عامل در اقتصاد مقاومتی موقعیتی را ایجاد می کند که موجب پایداری در حوزه علم می شود از این رو دانشگاه ها در پدافند غیر عامل نقش اساسی خواهند داشت.

وی با اشاره به همکاری وزارت علوم با سازمان پدافند غیر عامل یادآور شد: در جلسات مشترکی که با سازمان پدافند غیر عامل داشتیم، به این نگرش مشترک دست یافتیم که دانشگاه ها می توانند حضور فعال در ایجاد فضای علمی در حوزه پدافند غیر عامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد تومان به وزارت علوم برای فعالیت در حوزه پدافند غیرعامل

اختصاص 10 میلیارد تومان به وزارت علوم برای فعالیت در حوزه پدافند غیرعامل