مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:162016-05-01سياسي

کریمی قدوسی: تخلف به اسم خصوصی سازی از رایج ترین اشکال فساد در کشور است


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه یکی از رایج ترین زمینه های به وجود آمدن فساد، به اسم خصوصی سازی و واگذاری به هر قیمت شکل می گیرد.

- در حالی که خصوصی سازی در اصل 44 قانون آمده است.

جواد کریمی قدوسی در گفت وگو با خبرنگار فارس" در مشهد با اشاره به اهمیت توجه به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی که 15 سال از صدور آن می گذرد، اظهار کرد: در خصوص مبارزه با فساد سازمان یافته نسبت به زمان صدور این فرمان اقدام مشخص و برجسته ای صورت گرفته و مدیریتی که امروز در مقایسه با زمان صدور این فرمان وجود دارد بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تأثیرگذاری این فرمان مقام معظم رهبری هستند چراکه ایشان تنها فرمان صادر نکردند که آن را به تاریخ بسپارند بلکه در رأس همه پیگیر اجرای این فرمان بودند، افزود: ایشان در چند روز گذشته به مناسبت سالروز گرامیداشت قشر زحمت کش کارگر باز به موضوع فساد در حوزه های مختلف پرداختند و در جاهایی حکم حکومتی هم صادر کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سبک و سیاق عملکرد ارزشمند مقام معظم رهبری در اسلام دیده می شود، عنوان کرد: امام مسلمین وقتی فرمانی صادر می کنند آنگاه خود ضامن اجرای آن می شوند و برای اجرایش اشراف کاملی بر عملکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی قدوسی: تخلف به اسم خصوصی سازی از رایج ترین اشکال فساد در کشور است

کریمی قدوسی: تخلف به اسم خصوصی سازی از رایج ترین اشکال فساد در کشور است