مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:062016-05-01اقتصادي

تلفات جاده ای در استان خراسان رضوی 40 درصد کاهش یافت


تلفات تصادفات جاده ای فرودین ماه در سطح محورهای استان نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هادی امیدوار ظهر امروز در نشستی خبری با موضوع بررسی آخرین اقدامات و عملکرد پلیس راهور استان در سال جاری که در محل دفتر معاونت اجتماعی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ساماندهی سیستماتیک جابه جایی نیروها و تمرکز در مصالح سازمانی اقدامات متعددی انجام شده که راه اندازی گشت های ویژه غیرمتمرکز، نمونه ای از این اقدامات است.

وی افزود: گشت های ویژه غیرمتمرکز در قالب بنزهای مشکی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و حمل و نقل پایانه های استان و همپوشانی گشت های نامحسوس، برای افزایش کارایی تجمیع شده اند و تمامی راه های استان را پوشش می دهد البته اولویت با مسیرهای پر تصادف است.

امیدوار با اشاره به تجهیز و راه اندازی مجدد دوربین های کنترلی سرعت و نظارت در محورهای سطح استان تصریح کرد: با اقدامات بروزرسانی، بازیابی و اصلاح اطلاعات انجام شده توسط معاونت فناوری اطلاعات ناجا، قابلیت محاسبه میانگین سرعت به دوربین ها افزوده شد که میانگین سرعت خودرو را در فاصله بین دو دوربین بر اساس زمان سنجیده و ثبت می کند.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه در سال 94 شاهد افزایش 11 درصدی تلفات تصادفات جاده ای نسبت به سال 93 بودیم، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات جاده ای در استان خراسان رضوی 40 درصد کاهش یافت

تلفات جاده ای در استان خراسان رضوی 40 درصد کاهش یافت