مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10:502016-05-01اجتماعي

بالابرهای معیوب دستگاه های دولتی را پلمب می کنیم


مدیرکل استاندارد تهران به دانشگاه ها ، بیمارستان ها و سازمان ها هشدار داد؛ در صورت رفع نشدن نواقص بالا برهای معیوب ، اقدام به پلمب بالابرهای این مراکز می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما" از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران ، مسلم بیات در این خصوص گفت: کارشناسان این اداره کل، در سال گذشته از400 بالابر فعال و قدیمی در دستگاه های دولتی و مراکز عمومی ، بازرسی کردند که در نتیجه آن مشخص شد تنها هشت بالابر منطبق با استاندارد است.

وی ادامه داد: مطابق قوانین و مقررات باید علاوه بر تعمیرات ، نگهداری ماهانه ازجانب شرکت های نصاب مجاز ، هرساله بازرسی ادواری ازجانب شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده به درخواست بهره برداران (مدیران نهادها) برای بالابرها انجام تا اطمینان کامل از ایمنی و عملکرد آن ها حاصل شود.

در بازرسی های انجام شده از این بالا برها ، همکاران ما ، نواقص را مشخص و مراتب را به اطلاع مدیران و بهره برداران رساندند؛ که متاسفانه با وجود تذکرات و اخطارهای کتبی و شفاهی به مدیران این مراکز و ارگان ها ، تنها تعداد اندکی درصدد رفع نواقص بالابرهای خود برآمدند و همچنان بالابر نا ایمن بسیاری از این مراکز فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالابرهای معیوب دستگاه های دولتی را پلمب می کنیم

بالابرهای معیوب دستگاه های دولتی را پلمب می کنیم