مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10:162016-05-01اجتماعي

قدر دانی از 16000 معلم در استان مرکزی


مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی گفت: در استان مرکزی بیش از 16000 معلم وجود دارد که بخشی از آنها شامل دانشجویان معلم هستند و امروز به مناسبت گرامیداشت روز معلم از تمامی آنها تکریم و قدردانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهریار فولادوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: امروز زنگ سپاس از معلم هم زمان با سراسر کشور در تمام مدارس و آموزشگاه های استان مرکزی نواخته شد و این آیین با محوریت دانش آموزان و اولیای آنها در تمام مدارس استان اتفاق افتاد.

وی افزود: این آیین در هر منطقه و شهرستانی، در یک مدرسه و آموزشگاه به طور نمادین و با حضور مسئولان آن منطقه یا شهرستان انجام می شود و با برگزاری مراسم خاص از معلمان تجلیل به عمل می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی بیش از 16000 معلم وجود دارد که بخشی از آنها شامل دانشجویان معلم هستند که امروز به مناسبت گرامیداشت روز معلم از تمامی آنها تکریم و قدردانی می شود.

فولادوند خاطرنشان کرد: در این روز یاد می کنم از شهید مرتضی مطهری و همه معلمان سخت کوشی که در عرصه های تعلیم و تربیت صادقانه تلاش می کنند و من به نوبه خود به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان تمام قد در برابر وجود معلمان تعظیم می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدر دانی از 16000 معلم در استان مرکزی

قدر دانی از 16000 معلم در استان مرکزی