مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:552016-05-01حوادث

نجات چهار صیاد از طوفان دریای عمان


معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی چابهار گفت: چهار صیاد که قایقشان در 20 مایلی بندر چابهار در طوفان دریای عمان گرفتار شده بود پس از سه ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، - توسط تیم عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نجات یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، سید حسن ابراهیمی با اعلام این مطلب افزود: این چهار صیاد با یک فروند قایق برای صیادی به دریا رفته بودند که به علت طوفانی بودن دریا در بیست مایلی محدوده بندر صیادی "رمین " گرفتار طوفان شده بود توسط تیم عملیات جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نجات یافتند.

وی گفت: افراد شناورها با تماس به شماره تلفن1550 گزارش ها را به مرکز MRCC چابهار اعلام و تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر درکوتاهترین زمان ممکن در ارتفاع موج 2 متر و سرعت 18 نات سرعت باد با شناور ناجی حضور پیدا کردند و خوشبختانه افراد گرفتار در طوفان را نجات دادند.

ابراهیمی اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در سال 94 به کمک همیاران ناجی استان موفق به نجات 125 نفر در آبهای حوزه حاکمیتی خود شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات چهار صیاد از طوفان دریای عمان

نجات چهار صیاد از طوفان دریای عمان