مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:502016-05-01حوادث

کشف بیش از 15 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین رحیمی عنوان کرد: ماموران انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون موفق شده اند طی چندین عملیات مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند که این مقدار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران موفق شدند دو باند مواد مخدر را در شهرستان های سرباز و نیکشهر منهدم کنند که در پی این عملیات یک قاچاقچی به هلاکت رسید و تعداد سه دستگاه خودرو، دو قبضه اسلحه کلاشنیکف، بیش از یک تن و 750 کیلو گرم انواع مواد مخدر به همراه سه دستگاه خودرو از اعضاء این باند ها کشف شد.

رحیمی اذعان کرد: با توجه به این کشفیات آمار میزان مواد مخدر کشف شده در استان از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 15 تن رسید که افزایش 48 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است علاوه بر آن در بحث جرایم دیگر نیز میزان کشفیات افزایش قابل قبولی داشته است لذا این روند با تمام قدرت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مسوول وقوع جرم نیست اما مسوول کشف آن است لذا در این راستا تمام توان پلیس برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 15 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 15 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان