مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:452016-05-01حوادث

دستگیری عاملان درگیری در شهرستان ممسنی


58 نفر از عاملان درگیری در شهرستان ممسنی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، رییس کل دادگستری استان فارس گفت: بر اساس دستورات قضایی به منظور برخورد قاطع با عاملان درگیری حوادث دهم اردیبهشت،58 نفر با اتهامات مختلف از جمله اخلال در نظم و امنیت ، تخریب ، تبلیغات غیر مجاز و اقدام به تیراندازی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

علی القاصی مهر گفت: متأسفانه در تیراندازی یک نفر به سمت رأی دهندگان در شهرستان ممسنی در دور دوم انتخابات، 6 نفر مجروح شدند که پس از انتقال به مراکز درمانی حال مجروحان مساعد گزارش شده است.

رییس شورای قضایی استان فارس از صدور دستورات قضایی برای دستگیری سریع و برخورد قانونی و قاطع در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد وگفت: این حادثه بلافاصله با پیگیری نماینده دادگستری استان و نیروهای انتظامی و امنیتی حاضر در حوزه انتخابیه ممسنی کنترل و به روند برگزاری انتخابات در این شهرستان لطمه ای وارد نشد.

القاصی با بیان اینکه به جز واقعه تیراندازی در ممسنی، انتخابات در سایر حوزه های انتخابیه از جمله شیراز، در آرامش و سلامت کامل و با حضور پرشور مردم برگزار شد افزود: در نتیجه همکاری متقابل عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی با ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی، همه عوامل دست اندرکار برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان درگیری در شهرستان ممسنی

دستگیری عاملان درگیری در شهرستان ممسنی