مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:252016-05-01اقتصادي

احیاء 7 هزار و 500 واحد صنعتی راکد در کشور؛ امسال


7 هزار و 500 واحد صنعتی راکد در کشور امسال احیاء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: در قالب سند تحقق اقتصاد مقاومتی امسال علاوه بر احیاء 7 هزار و 500 واحد صنعتی راکد، 10 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط راه اندازی می شود و 2 هزار واحد صنعتی در دست ساخت نیز به بهره برداری خواهد رسید.

آقای یـزدانی افزود: افزایش 10 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی و آموزش 100 هزار نفر در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط از دیگر برنامه های امسال وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 948 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد 20 شهرک و ناحیه صنعتی آن در لرستان قرار دارد.

آقای یزدانی بازنگری در دستورالعمل ها و سهولت در شرایط پرداخت تسهیلات را از اقدامات انجام شده برای جذب سرمایه گذار عنوان کرد و افزود: کاهش مدت پرداخت اقساط از 30 به 48 ماه و کاهش 50 درصدی برای شرکت های دانش بنیان و ایثارگران و نخبگان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این زمینه است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور همچنین از تخصیص ردیف اعتباری برای هدایت و جذب سرمایه گذاران خبر داد و گفت: علاوه بر تخصیص 35 درصد از یارانه وصولی کشور و هزار و500 میلیارد تومان از منابع داخلی برای حمایت از صنایع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء 7 هزار و 500 واحد صنعتی راکد در کشور؛ امسال

احیاء 7 هزار و 500 واحد صنعتی راکد در کشور؛ امسال