مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 08:302016-05-01اقتصادي

سرگردانی مردم بجنورد در مراکز کارگزاری تامین اجتماعی


برون سپاری وظایف از دستگاه دولتی به بخش خصوصی با اهدافی همچون کوچک سازی اداره ها، انجام سریع تر امور و دسترسی راحت انجام شده است و سازمان تامین اجتماعی یکی از دستگاه هایی است که این برون سپاری را انجام داده و اجرای بسیاری از امور خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

- این امر باید به منظور دسترسی راحت تر مردم برای انجام امور آن ها و کاهش مصرف زمان انجام می شد این درحالیست که بسیاری از شهروندان بجنورد از روند اجرای امور در دفاتر کارگزاری که اداره کل تامین اجتماعی استان تعدادی از وظایف خود را به آن محول کرده است به شدت گلایه مند هستند.

برات زاده یکی از مراجعه کنندگان بجنوردی به دفتر کارگزاری واقع در خیابان میرزا کوچک خان بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، اظهار کرد: هر زمانی که برای انجام برخی کارها مانند تعویض گرفتن فیش پرداختی تامین اجتماعی مراجعه کرده ام با ازدحام زیادی از جمعیت مواجه شده ام.

وی افزود: برای انجام تک تک امور در این مرکز باید ساعت ها منتظر بمانیم تا بعد از سه چهار ساعت بالاخره آن کاری که باید در این مرکز انجام دهیم توسط کارکنان آن انجام شود.

حتی در یکی دو مورد، بعد از ساعت ها انتظار در نوبت صبح، تصمیم گرفته ام تا برگردم و دوباره بعد از ظهر برای انجام آن کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی مردم بجنورد در مراکز کارگزاری تامین اجتماعی

سرگردانی مردم بجنورد در مراکز کارگزاری تامین اجتماعی