مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 07:052016-05-01سياسي

حل معضل فرهنگی جامعه باید از درون خانواده ها شروع شود


یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: حجاب، عفاف و وقار و امثال این ها یک مسأله فکری، فرهنگی و عقیدتی است که برای ترویج آن باید از درون خانواده فعالیت ها را آغاز کنیم.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر می خواهیم معضل فرهنگی در جامعه حل شود باید ابتدا این موضوع را از درون خانواده ها آغاز کنیم و به آن اهمیت بدهیم، سپس این مسائل در دبیرستان ها، دانشگاه ها و در جامعه و بازار ها رونق پیدا کند.

وی عنوان کرد: پدر و مادر فقط نباید به فکر خوراک و پوشاک و جای خواب بچه ها باشند بلکه آن ها باید با تربیت فرزندان خود انسان سازی را در جامعه ترویج بدهند و به ابعاد گوناگون و مسائل فکری، فرهنگی و اعتقادی فرزندان خود اهمیت بدهند.

خانه یک کلاس آموزشی و نمایشی برای فرزندان است که باید در آنجا محبت، احترام، تواضع، فروتنی و ایمان و عمل به آن ها را یاد بگیرند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دختر ما وقتی به سن بلوغ می رسد باید از خانواده یاد بگیرد که حجاب و عفاف چیست و هم چنین پسران نیز باید یاد بگیرند که عفت و حیا یک مسأله ای است که باید به آن همواره اهمیت بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل فرهنگی جامعه باید از درون خانواده ها شروع شود

حل معضل فرهنگی جامعه باید از درون خانواده ها شروع شود