مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 22:402016-04-30بين الملل

شهروندان بحرینی: تا تحقق اهداف مان از پای نخواهیم نشست


شهروندان بحرین با راهپیمایی های مسالمت آمیز خود بر جنایات آْل سعود و سرکوبگری های این رژیم اعتراض و تاکید کردند تا تحقق خواسته های ملت از پای نخواهند نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از تلویزیون اللؤلؤه، شهروندان بحرینی با راهپیمایی مسالمت آمیز و با سردادن شعارهایی بر ادامه اعتراضات تا تحقق همه خواسته های قانونی خود تاکید کردند.

راهپیمایی های مسالمت آمیز شبانه در مناطق مختلف بحرین برای تاکید بر خواسته های قانونی و در محکومیت ظلم و ستم دینی و تخریب مساجد ادامه دارد.

بر اساس این گزارش شهروندان بحرینی، همواره خواب را از دولت و دستگاه های سرکوبگر گرفته اند تا حکومت و نهادهای وابسته به آن بدانند که انقلاب ملت، تا تحقق اهداف متوقف نخواهد شد.

مردم در منطقه البلاد القدیم منامه نیز در راهپیمایی مسالمت آمیزی شرکت و تاکید کردند به اعتراضات خود ادامه خواهند داد و به اهداف انقلاب پایبند هستند.

نیروهای امنیتی به سرعت این راهپیمایی را سرکوب کردند علاوه براین نیروهای امنیتی با خودروهای نظامی، شهروندان مسالمت جو را تحت تعقیب قرار دادند و تلاش کردند آن ها را زیر بگیرند.

این گزارش هم چنین افزود در منطقه بربار تظاهرات مسالمت آمیزی در محکومیت سیاست ظلم و ستم فرقه ای در بحرین به ویژه در رابطه با تخریب مساج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان بحرینی: تا تحقق اهداف مان از پای نخواهیم نشست

شهروندان بحرینی: تا تحقق اهداف مان از پای نخواهیم نشست