مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 21:552016-04-30سياسي

آخرین مصوبات برنامه ششم به روایت یک عضو کمیسیون تلفیق


یک عضو کمیسیون تلفیق در برنامه ششم آخرین مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد که بر اساس آن اختلاف حقوق بازنشستگان و موظفین و مستمری بگیران در پایان برنامه نباید از 20 درصد بیشتر باشد.

- اسماعیلی جلیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه ششم، دولت موظف است نسبت به برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و همسان سازی حقوق و مستمری های بازنشستگان و موظفین کشوری و لشگری سنوات مختلف با استفاده از سامانه امتیازی جامع در طول سال اول اجرای این قانون اقدام کند به نحوی که اختلاف حقوق بازنشستگان و موظفین و مستمری بگیران طی سنوات مختلف با شرایط تحصیلی، سنوات و سایر متغیرهای خدمتی در پایان برنامه از 20 درصد تجاوز نکند.

به گفته ی جلیلی و بر اساس مصوبه دیگر وزارت نیرو موظف است در حوزه های آب ریز در صورت فروش حقابه ی کشاورزان از محل مبلغ فروش به کشاورزان حقابه دار خسارت پرداخت نماید.

این نماینده ی مجلس ادامه داد در مصوبه ی دیگری وزارت نیرو مکلف شد تا پایان برنامه کیفیت آب شرب را با شاخص سختی آب به گونه ای تولید کند که بیشتر از 500 نشود.

تا دستیابی به شاخص مذکور تعرفه ی آب شرب از سختی آب بالاتر از 100 میلی گرم در لیتر مشمول 50 درصد تخفیف می باشد که در بودجه ی سالیانه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مصوبات برنامه ششم به روایت یک عضو کمیسیون تلفیق

آخرین مصوبات برنامه ششم به روایت یک عضو کمیسیون تلفیق