مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 20:062016-04-30سياسي

مدیر مرکز حوزه های علمیه منطقه کاشان: فعالیت تبلیغی 3 هزار روحانی در کاشان


مدیر مرکز حوزه های علمیه منطقه کاشان از فعالیت 3 هزار روحانی و ثبت سالانه 35 هزار ساعت سخنرانی در منابر این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کاشان، حجت الاسلام منصور فرجی عصر امروز در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: 3 هزار روحانی در دارالمؤمنین کاشان فعالیت تبلیغی دارند که ظرفیت بی بدیلی را برای مجموعه روحانیت به ارمغان آورده است.

وی خاطرنشان کرد: 235 مسجد در شهر کاشان و حدود 500 مسجد در منطقه وجود دارد که بیش از 80 هزار نمازگزار را روزانه در دارالمؤمنین کاشان در آن به اقامه فریضه می پردازند که علاوه بر تدین مردم این خطه، رسالت روحانیت را برای بهره برداری از این نیروی مؤمن سنگین تر می کند.

مدیر مرکز حوزه های علمیه منطقه کاشان با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم و فرهنگی دشمن گفت: مقام معظم رهبری با استفاده از تعابیری نظیر تهاجم ، ناتو و شبیخون که دارای مفاهیم متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند سعی در دادن هشدار جدی نسبت به عرصه فرهنگ و اعتقادات به ما دارند.

فرجی با اشاره به برنامه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه کاشان، ارتقای سطح حوزویان و اساتید را یادآور شد و افزود: این برنامه ارتقا در قالب ارتقای سطح تدریس و ارائه شیوه های نوین آن صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مرکز حوزه های علمیه منطقه کاشان: فعالیت تبلیغی 3 هزار روحانی در کاشان

مدیر مرکز حوزه های علمیه منطقه کاشان: فعالیت تبلیغی 3 هزار روحانی در کاشان