مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:562016-04-30سياسي

استاندار گیلان: توسعه اقتصادی از طریق مدارس تحقق پیدا می کند


توسعه اقتصادی از طریق مدارس تحقق پیدا کند و باید با پیروی از این اندیشه برنامه ریزی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: شهدای فرهنگی با ایثار، عمل و از خودگذشتگی در جبهه های نبرد از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی بر ترویج اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری در جامعه تأکید کرد و افزود: امروز معلمان با توجه به مشکلات بسیار، با وجود معنوی خود تاثیر بسیاری در عرصه اجتماعی می گذارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه جلسه های آموزش و پرورش به طور مستمر در استان برگزار می شود، تصریح کرد: توسعه جامعه در پیشرفت اقتصاد، صنعت و .

است و بر این مبنا اندیشه های بهره گیری از نفت و معادن وجود دارد اما از این موضوع غافل می شویم که توسعه اقتصادی از طریق مدارس تحقق پیدا کند و باید به دنبال این اندیشه باشیم.

نجفی به وجود قانون به اندازه کافی در عرصه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای قانون مشکل داریم و بر این اساس در کشورهای توسعه یافته انسان ها در اجرای قانون موفق هستند.

وی با تأکید بر گفت وگو، تعامل، صبر و بردباری در جامعه، بیان کرد: مشارکت جمعی و نقادی را باید براساس قانون مداری یاد بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: توسعه اقتصادی از طریق مدارس تحقق پیدا می کند

استاندار گیلان: توسعه اقتصادی از طریق مدارس تحقق پیدا می کند