مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:052016-04-30فرهنگي

نباید بر روی کمبودهای مخاطب دست بگذاریم


بازیگر نمایش های «کمدی اتفاقات» و «کمدی استشمامات» معتقد است که "این دو اثر نمایشی می تواند شکل و شمایل تعریف شده ای از نمایش های کمدی را به مخاطب ارائه دهد.

- بازیگر نمایش های کمدی اتفاقات و کمدی استشمامات معتقد است که "این دو اثر نمایشی می تواند شکل و شمایل تعریف شده ای از نمایش های کمدی را به مخاطب ارائه دهد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس جمشیدی با اشاره به انگیزه های حضور خود در این دو اثر نمایشی بیان کرد: نزدیک به 10 سال است که با میثم عبدی در گروه تئاتر اشتباهات مشغول به فعالیت هستیم و این بار باعث خوشحالی من است که می توانیم در قالب پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی میزبان علاقه مندان تئاتر باشیم؛ آثاری که پیش از این نیز روی صحنه رفته بود و خوشبختانه با استقبال تماشاگران نیز مواجه شد.

وی ادامه داد: یکی از خصوصیاتی که در گروه تئاتر اشتباهات وجود دارد،همکاری مستمر تیم نویسندگی و دراماتوژی با میثم عبدی است که هم تراز با خاستگاه یکدیگر کارها به مرحله اجرا می رسانند.

البته میثم عبدی هم به کاری که انجام می دهد مشرف است، او کارگردان باهوشی است که با استفاده از ایده های تمامی اعضای گروه تلاش می کند فضایی را به تماشاگر نشان دهد که برگرفته که یک خرد جمعی است و می تواند فضای متفاوتی را به آنها نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید بر روی کمبودهای مخاطب دست بگذاریم

نباید بر روی کمبودهای مخاطب دست بگذاریم