مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 18:212016-04-30سياسي

اصلاحیه قانون نحوه جبران خسارات کارکنان محیط زیست ابلاغ شد


رییس جمهور قانون اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی را برای اجرا ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی رییس جمهوری، قانون اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی را برای اجرا ابلاغ کرد.

این قانون در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ هفدهم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 18/1/1395 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

متن قانون به شرح زیر است: قانون اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی ماده واحده ـ قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی مصوب 12/11/1384 به شرح زیر اصلاح می شود: 1ـ در ماده واحده بعد از عبارت متصدیان کشف عبارت و مخبران اضافه می شود و عبارت و همچنین افرادی که وظایف آنها ارتباط مستقیم با موضوعات فوق الذکر را ندارد حذف می گردد.

2ـ متن تبصره ذیل قانون به این شرح اصلاح می شود: تبصره ـ نحوه و میزان پرداخت به کارکنان مربوط و مخبران به گونه ای که قابل رسیدگی توسط دستگاههای نظارتی باشد و همچنین نحوه و میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحیه قانون نحوه جبران خسارات کارکنان محیط زیست ابلاغ شد

اصلاحیه قانون نحوه جبران خسارات کارکنان محیط زیست ابلاغ شد