مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 16:412016-04-30پزشكي

واحد شیمی درمانی مجتمع شهید مطهری شیراز راه اندازی شد


مدیر مجتمع فوق تخصصی شهید مطهری علوم پزشکی شیراز از راه اندازی واحد شیمی درمانی در مجتمع فوق تخصصی درمانی شهید مطهری خبر داد و گفت: به تازگی این واحد در مجتمع افتتاح شده است که روزانه بین 150 تا 160 بیمار را می پذیرد.

- حجت صفی یاری در گفت وگو با خبرنگار ، به اعتبار علمی درخشان این مجتمع درمانی اشاره کرد واظهار داشت: 310 استاد و عضو هیئت علمی تمام وقت در درمانگاه شهید مطهری به بیماران خدمات ارائه می دهند که این موضوع سبب شده که این مجتمع پس از تهران بیشترین تعداد مراجعه کننده را در سراسر کشور داشته باشد.

وی از درمانگاه شهید مطهری به عنوان مجتمع تخصصی مادر در شیراز یاد کرد و گفت: مجتمع فوق تخصصی درمانی شهید مطهری به پیشرفته ترین دستگاه های چشم پزشکی و حتی اتاق عمل نیز مجهز بوده، به همین دلیل پذیرای همه نوع بیماران است.

صفی یاری بیان کرد: تجهیزات این درمانگاه با امکانات روز دنیا برابری می کند و حتی بیمارانی را از کشورهای حاشیه خلیج فارس به شیراز کشانده است.

مدیر مجتمع فوق تخصصی درمانی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کلینیک ویژه درمان و تشخیص بیماری سرطان این درمانگاه در کشور نادر است، افزود: در کمتر از 17 سال گذشته بیش از 3 هزار بیمار سرطانی از درمانگاه شهید مطهری خدمات دریافت کرده اند که آماری قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد شیمی درمانی مجتمع شهید مطهری شیراز راه اندازی شد

واحد شیمی درمانی مجتمع شهید مطهری شیراز راه اندازی شد