مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 16:252016-04-30پزشكي

هیچ داروی ایمونوتراپی تحت پوشش بیمه نیست


دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر هزینه بالای ایمونوتراپی بیماران آلرژیک، گفت: متاسفانه داروهای ایمونوتراپی تحت پوشش بیمه قرار ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، فرحزاد جباری آزاد صبح امروز 11 اردیبهشت ماه در نشست خبری سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم، آلرژی و اولین سمپوزیوم آلرژی غذایی و دارویی که در شهرک دانش و سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تحت پوشش بیمه نبودن بیماری های ایمونوتراپی موجب افزایش هزینه بیماران شده است.

این فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی دلیل شیوع بیماری های آلرژی و آسمی را افزایش عوامل محیطی این نوع بیماری ها خواند و افزود: افزایش عوامل محیطی مانند آلودگی ناشی از خودروها و استفاده از فست فودها علاوه بر عوامل ژنتیکی موجب شیوع و سیر صعودی این بیماری ها شده اند.

وی با اشاره به شیوع آلرژی های بینی و آسم در جامعه، گفت: 25 درصد مردم به آلرژی های بینی و 10 تا 15 درصد جامعه به آسم مبتلا هستند و این نوع بیماری ها در بانوان کمی شایع تر است.

جباری آزاد بهترین درمان آلرژی را عدم مصرف آن ماده برشمرد و خاطرنشان کرد: در مرحله بعد استفاده از داروها و در آخرین مرحله ایمونولوژی مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ داروی ایمونوتراپی تحت پوشش بیمه نیست

هیچ داروی ایمونوتراپی تحت پوشش بیمه نیست