مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 16:212016-04-30سياسي

نتایج 3حوزه انتخابیه را در اسرع وقت اعلام می کنیم/اعلام نتایج پس از دریافت صورت جلسه


رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه از 55 حوزه انتخابیه در دور دوم، تکلیف 52 حوزه مشخص شده است، گفت: نتیجه انتخابات در سه حوزه دیگر نیز مشخص شده و هرگاه صورت جلسه حوزه های شیراز، - ممسنی و میاندوآب به ما برسد نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم"، محمد حسین مقیمی عصر امروز در نشست خبری خود در محل ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه دور دوم انتخابات در 55 حوزه و 21 استان برگزار شد، اظهار کرد: 136 نفر برای 68 کرسی باقی مانده به رقابت پرداختند و تبلیغات نیز از دو اردیبهشت تا 9 اردیبهشت به مدت یک هفته ادامه داشت.

وی تصریح کرد: انتخابات در روز جمعه تا ساعت 18 ادامه یافت و دو بار با اجازه وزیر کشور تمدید شد و بعد از آن تمدید زمان انتخابات به استانداری تفویض شد و در نهایت ساعت 22 کار حوزه ها به پایان رسید و بلافاصله شمارش آرا آغاز شد و از ساعت یک بامداد روز شنبه هم نتایج مشخص شد و ما آن را اعلام کردیم.

رییس ستاد انتخابات کشور افزود: در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به غیر از 3 حوزه انتخابیه مابقی حوزه ها یعنی نتایج 52 حوزه را اعلام کردیم ودر 3 حوزه باقیمانده نیزمنتخب ها و رای ها مشخص شدند و هرگاه صورت جلسه حوزه های شیراز، ممسنی و میاندوآب به ما برسد نتیجه را در اسرع وقت اعلام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج 3حوزه انتخابیه را در اسرع وقت اعلام می کنیم/اعلام نتایج پس از دریافت صورت جلسه

نتایج 3حوزه انتخابیه را در اسرع وقت اعلام می کنیم/اعلام نتایج پس از دریافت صورت جلسه